WYDAWNICTWA ZWARTE:
Od bezrobotnych do pracowników call center : podobieństwa i różnice w obrębie nowej klasy pracowniczej / Justyna Zielińska [w:] Praca w XXI wieku : wymiary formalne i nieformalne / redakcja naukowa Elżbieta Kolasińska, Joanna Róg-Ilnicka, Adam Mrozowicki
Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017, s. 73-102
Sygnatura 28
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE:
Automat kontra człowiek / Lech Piesik // Gazeta Bankowa. – 2008, nr 35, s. 59-61
Bank na telefon / Lech Piesik // Gazeta Bankowa. – 2004, nr 34, s. 27-28
Budowa Call-Centre dla małych przedsiębiorstw / Marek Sumiła, Zbigniew Kasprzyk // Logistyka. – 2011, nr 3, CD, s. 2575-2582
Budujemy Call Center w firmie / Michał Koralewski, Rafał Sowiński // e-Fakty. Wszystko o e-biznesie.
– 2006, nr 2, s. 20-21
Call center jako narzędzie zdobywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym / Anetta Pukas // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. – 2011,
nr 74, s. 557-568
Call center na własny czy cudzy rachunek ? / Marketing w Praktyce. – 2003, nr 7, s. 42-44
Call center w plecaku / Katarzyna Czajkowska / Marketing w Praktyce. – 2007, nr 7, s. 32-35
Call center w przedsiębiorstwie energetycznym : funkcjonowanie, problemy, wyzwania : wybrane aspekty / Marek Dżaman // Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie. – 2018, nr 2(27), s. 75-88
Call Centre – współczesne narzędzie kreujące pierwsze związki między firmą a klientami / Wioletta Wereda // Współczesne Problemy Ekonomiczne. – 2011, nr 3, s. 133-142
Centra kontaktów w finansach : raport call center / Lech Piesik // Gazeta Bankowa. – 2007, nr 20, s. 32-35
Centrum kontaktu / Lech Piesik // Gazeta Bankowa. – 2007, nr 49, s. 56-57
Centrum zysków / Katarzyna Swatowska // Gazeta Bankowa. – 2005, nr 35, s. 8-10
Contact center narzędziem sprzedaży / Daniel Kruczyński, Jacek Śliwiński // Marketing w Praktyce. – 2002, nr 6, s. 24-27
Czas klienta / Martin Veselka // Marketing w Praktyce. – 2006, nr 2, s. 48-50
Dobra prognoza dla call center / Mariusz Cyganek // Marketing w Praktyce. – 2005, nr 2, s. 66
Efektywna obsługa klienta call center, które działa / Marcin Cegielski // Business Applications Review.
– 2009, nr 3, s. 24-25
Ewaluacja systemu wynagradzania jako element zrównoważonego zarządzania kapitałem ludzkim
– na przykładzie call center / Ewa Beck-Krala, Izabela Stańczyk, Roman Kornik // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. – 2023, vol. 67, nr 4, s. 1-12
Finansiści o call centre / Paweł Pietkun // Gazeta Bankowa. – 2006, nr 25, s. 38-40
Halo, tu twój bank : raport call center (część II) / Andrzej Szafrański // Gazeta Bankowa. – 2005, nr 36, s. 9-13
Integracja w systemach dla contact center // Business Applications Review. – 2008, nr 3, s. 34-35
Interaktywna Infolinia alternatywą dla Call Center : rozmowa z Maciejem Zasadzkim // Business Applications Review. – 2009, nr 2, s. 37
Jakość pracy call center / Beata Nawrat // Marketing w Praktyce. – 2007, nr 12, s. 74-79
Kredyt z telefonu / Urszula Zarańska // Marketing w Praktyce. – 2006, nr 7, s. 13-16
Marketing ścieżki kariery (na przykładzie branży call center) / Beata Witkowska // Marketing w Praktyce.
– 2006, nr 4, s. 57-60
Monitoring pracy w call/contact center // Business Applications Review. – 2008, nr 3, s. 26-27
Na kłopoty call centre / Paweł Pietkun // Gazeta Bankowa. – 2006, nr 25, s. 36-37
Na linii frontu / Paweł Pietkun // Gazeta Bankowa. – 2008, nr 35, s. 28-29
Najlepsze praktyki IT w Call Center : jak zwiększyć jako i efektywność obsługi klientów ? / Mariusz Muszyński // Business Applications Review. – 2009, nr 3, s. 14-16
Negocjacje w pracy z klientem w call center / Magda Mazur // Zeszyt Naukowy WSZiB w Krakowie. – 2021, z. 61, s. 13-20
Niezadowoleni odchodzą / Mariusz Cyganek // Gazeta Bankowa. – 2005, nr 35, s. 13-14
Ocena hałasu na wybranych stanowiskach pracy call center metodą pomiarów stanowiskowych oraz techniką MIRE / Bożena Smagowska, Witold Mikulski, Jan Radosz // Bezpieczeństwo Pracy. – 2012, nr 10,
s. 24-27
Od call do contact / Mirosław Dębowski // Gazeta Bankowa. – 2004, nr 43, s. 32-33
Outsourcing call center w działalności przedsiębiorstwa / Andrzej Małachowski, Jacek Małachowski // Ekonomiczne Problemy Usług. – 2015, nr 118, s. 241-256
Podwójna rola infolinii / Monika Wasilewska-Węgrzyn // Marketing w Praktyce. – 2006, nr 6, s. 55-57
Polska na tle świata / Paweł Pietkun // Gazeta Bankowa. – 2006, nr 25, s. 38
Praca menedżera w firmie outsourcingowej na przykładzie call center / Damien Zygar // Zeszyt Naukowy WSZiB w Krakowie. – 2021, z. 61, s. 21-28
Rekrutacja kadry kierowniczej w branży call i contact center – studium przypadku / Ewa Olszak-Dyk // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. – 2018, nr 511, s. 168-177
Rozmówcy do wynajęcia / Andrzej Szafrański // Gazeta Bankowa. – 2005, nr 35, s. 7
Satysfakcja z pracy, etyka pracy i poczucie koherencji na przykładzie pracowników call center / Żaneta Rachwaniec-SzczecińskA, Damian Grabowski // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria: Organizacja
i Zarządzanie. – 2017, z. 106, s. 207-216
Sieć niedomówień / Krzysztof Maciejewski // Gazeta Bankowa. – 2004, nr 28, S. 22-24
Sprzedawanie z wykorzystaniem Call Center / Paweł Wągrodzki // Marketing w Praktyce. – 2003, nr 3,
s. 48-49
System nas rozpozna / Martin Veselka // Marketing w Praktyce. – 2005, nr 9, s. 10-12
Trendy w CC / Lech Piesik // Gazeta Bankowa. – 2008, nr 35, s. 35
Tworzenie Call Center w Chrobrym (case study) / Bożena Uciechowska // Manager. – 2003, nr 2, s. 51-54
W czym można pomóc ? : telekomunikacja / Krzysztof Fronczak // Nowe Życie Gospodarcze. – 2004, nr 6,
s. 22-23
Walcząc o klienta : raport call center / Paweł Pietkun // Gazeta Bankowa. – 2007, nr 20, s. 29-30
Wynajmij Call Center / Katarzyna Swatowska // Manager. – 2003, nr 3, s. 44-46
ARTYKUŁY Z CZASOPISM:
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa
Centrum kontaktu z klientem / Aleksander Lotko // Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa.
– 2006, nr 1, s. 37-45
Personel i Zarządzanie
Kandydaci do Mordoru czyli o rekrutacjach w call center / Ewelina Górska // Personel i Zarządzanie.
– 2015, nr 5, s. 60-63
Co nam radzi Doctor Call : szkolenia pracowników obsługujących klienta przez telefon – opis metody / Halina Guryn // Personel i Zarządzanie. – 2006, nr 1, s. 52-58
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Call centers organizacje-maszyny naszych czasów / Agnieszka Brożyńska // Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. – 2013, nr 1, s. 97-109
Zatrudnienie z… orzeczoną niepełnosprawnością ? : call center w Urzędzie Miasta Poznania (UMP)
– efektywność zatrudnienia osób niepełnosprawnych / Konrad Zawadzki // Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. – 2011, nr 3/4, s. 77-88